divendres, 12 de desembre del 2008

My other "family"

ahir vaig començar el meu blog, i desprès de fer una mica d´intro al que serà el meu blog, penso que el millor sera presentar-vos a "qui" m´acompanyara en les meves properes aventures.
Aquí teniu la meva nova companya d´aventures per la montanya..

scott scale 35 del 2009, la veritat es que ja porto un mes amb ella i estic molt content. Ja he recorregut gaire bé 500 kms i les sensacions son increïbles. La fibra de carboni es el present i el futur de les bikes.

i els meus propers objectius son:

- 21 de desembre marxa btt de Llagostera, 35 kms amb un desnivell positiu de 1100m

- 18 de gener cursa Mar i murtra de Blanes, 20 kms de running

- 1 de febrer la Mitja marató de Granollers, 21.097 m

- a finals d´abril, la Costa Brava extrem running challenger 100 kms (per confirmar)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada