dilluns, 23 de març del 2009

S W i M - bike - run

fa dies que no estic pel blog, segueixo entrenant però he baixat una mica el ritme. Poca bici, algun dia de córrer, descansant i desconnectant.

amb aquests dies de sol no he pogut resistir-me a anar a mar a provar la temperatura de l'aigua ara que ja estem a la primavera. L´altre dia acompanyat de l´Ana, primer bany. Uns metres. Pocs. 15 minuts a l´aigua, força freda.

Avui, tres dies desprès, 30 minuts a l´aigua, el dia acompanyava mes que no pas el primer cop que feia molt de vent, l´aigua molt tranquil·la, un sol radiant i els primers mil metres de natació de la present temporada. En vindran molts mes.






a la tarda 1h i 30´de running. Ritme suau i totalment en pla, 15 kms.

2 comentaris:

  1. Veig que no escrius molt ja per açí. Espere siga perque estàs molt liat amb els entrenes al mar, ara que ja fa més calor.
    Encara així, volía pasar per donar-te les gràcies pel teu comentari al meu blog.

    Bessets.

    ResponElimina
  2. Hola! em va agradar molt la teva cronica de la CBXR09! jo no he pogut fer-la, arroessego unes molesties al genoll dret fa temps i m´ho tinc de fer mirar perque el dolor no marxa, ni millora.
    Estic k.o.

    ResponElimina