dijous, 22 d’octubre del 2009

Mono.

Estic que em pujo per les parets.. Fa 24 dies que em van fer l´artroscopia, ja fa una setmana que he deixat les croses, ja camino. Amb alguna molestia. La setmana que ve, visites mediques. Tinc unes ganes de suar, de sentir l´aire, d´anar al bosc i perdrem i tornar a casa rebentat, de tornar a donar pedals. No se quant de temps em queda aixi pero n´estic tip ja.
De moment, em vaig consenciant de que en un periode de temps no podre tornar a correr i d´aqui venen les ganes de bici que tinc.
Si hem de treure sempre algo positiu a les coses que ens passen; he decidit (fa 2 setmanes) que mentre estigui parat, fare "dieta". Si, dieta. Havia perdut un xic del meu fisic d´esportista i si al tornar vull fer hores i hores d´entrenaments de bici, millor puja a la bici aprop dels 70 que no pas dels 80.. Avui, estic al mig.
Espero no triga gaire en anar renovant el blog i de nou tornar a explicar els entrenos i les sortides amb amics i companys.

Salut i fins aviat!

"Avui fa un dia escrot pero
desde el cel totes les carreteres son planes" xN.

4 comentaris:

  1. Venga animos Xavi , piensa que cada dia que pasa es un dia menos que falta para darle caña a la burra, ya habrá tiempo este invierno de sudar y de empaparnos como e hecho yo hoy.

    Nos vemos tiu a cuidarse!

    ResponElimina
  2. Màquina, quan comencis a agafar la bicicleta compta amb mi que vaig de tranquis i m'és igual el recorregut, els quilòmetres... De moment he fet Blanes - Tossa, molt suau. Abraçada.

    ResponElimina
  3. Buenas! gracias Alberto, en cuanto este bien cuenta conmigo para esas rutas en btt o carretera si hace bueno. Hasta pronto espero!
    Que dius Enric? jo tambe vaig començar fent un Blanes-Tossa, ja hi he pensat en dir-te algo tambe en quant estigui be. Haurem de fer kms per agafar nivell i fer sortides amb l´Alberto y cia.
    Ens veiem!

    ResponElimina
  4. Ja et queda menys crack! Primer a recuperar bé i després a gaudir de l'esport. Una forta abraçada! X cert, jo també t'he afegit al meu blog.

    ResponElimina