diumenge, 8 de març del 2009

K . O .

aixi he kedat després de l´entreno de running que vaig fer divendres. Volia fer una tirada llarga i la vaig fer però les conseqüències han estat negatives. Torno a tenir dolor intens al genoll dret, com ja em va passar els dies després de correr la mitja de granollers.

vaig sortir de casa direcció lloret, al arribar a fenals vaig pujar cap al condado de jaruco, el camp de golf, fina el vilar, vaig pujar els diposits i d´aqui cap a vista mar i cap a casa, en total vaig fer 2h 20´d´entreno però els ultims 20´els vaig fer caminant perque ja em ressentia de l´esforç i el genoll em va fer caminar.

amb aquestes males sensacions despres d´un dur entrenament, tinc molts de dubtes de participar a la CBXR09 challenge de 100 kms. Segurament, em decanti per la Selva Maritima si no milloro en tirades llargues de running. Tres dies seguits amb dolor podrien ser molt durs. Massa durs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada