dilluns, 7 de desembre del 2009

camins i rierols

feia temps que no sentia tanta motivació per entrenar. Després de la mala noticia de la fotuda lesió no esperava trobar-me amb tantes forçes d´entrenar però una vegada començes ja no hi ha volta enrere. Aquesta setmana el torn de nit ha "castigat" els meus horaris d´entrenament, descans i apats però he pogut aprofitar 2 dies per sortir al mati despres de la jornada laboral.
El dissabte vaig sortir amb la colla On anem? Molts d´ells companys de feina, la sortida va ser fins a els diposits de Tossa (?) i em van sortir uns 44 kms després de rodar una mica al acabar per allargar l´entrenament.
I avui dilluns, he sortit tot sol, i he fet 37 kms rodant pels boscos de Blanes i rodalies, on he fet dos vegades la baixada de la sortida de dijous passat i en la segona he anat a terra per no fer bé la traçada en un lloc complicat, a sobre me donat un bon cop a la cuixa de la cama dreta i encara em fa mal. Haure d´apendre a caure pel costat bo o millor apendre a no caure volia dir.
Dimecres a les 9h sortida en carretera amb el meu company David.

Salut i kms

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada