dimarts, 26 de gener del 2010

Ses Cadiretes ( Tossa )

Bon dia! amb un dia de retras actualitzo el blog. L´entrenament d´ahir s´ho mereix però ahir no vaig parar a casa i no vaig poguer dedicar-li uns minuts al blog. Al tema..

Ahir amb en David, vam fer un dels entrenaments mes durs que es poden fer amb la btt per la zona en la que vivim. Vam anar al Massis de Ses Cadiretes a fer el seu cim, 6 kms de pujada que hi ha a la població veïna de Tossa de Mar. A les 9.oo del matí vam sortir amb les nostres btts cap a Lloret, rodant tranquilament fins a endinsar-nos cap a bosc i fent els primers kms del entreno amb certa calma, pensant en el que ens quedava per fer encara. Vam sortir a la carretera del túnel que va cap a Vidreres per creuar-la i continuar la nostre marxa cap als deposits d´aigua de Tossa on hi vam trobar la primera pujada dura del dia. Un cop superada, descens força rapid i en poca estona ja ens trobavem a la zona esportiva de Tossa i preparats per fer la pujada al Puig de les Cadiretes. I quina pujada! ja hi havia estat feia un temps però em vaig perdre amb els companys que anava i no vaig acabar de fer-la sencera la pujada, ahir sí.
Els primers kms de pujada son bastants durs però tot just acabas de començar i s´hi va bé, a mitja pujada hi ha uns kms de petit "descans" on no hi ha tanta pendent però que un ja va acusant l´esforç i els ultims dos ja t´acaben de rematar, unes pendents continuades que sembla que no acaben, ara sí, fins arribar al cim. I adalt de tot d´una montanya, les vistes i la satisfacció d´haver arribat al cim.


el Monsteny amb el cim nevat




Blanes a l´horitzo, hi es e!



al fons, els Pirineus nevats

i ara, ens quedava els descens i cap a casa. Un descens rapid, molt rapid i perillos, on en mes d´una corva vam estar apunt de marxar pel boral i barranc avall. I a mitja baixada, buff.. encara no se com no vaig caure, em va marxar la bici, fent unes zigues-zagues, posant el cul a la barra, donant-me un cop al besso dret per la part exterior, una cosa rara que va fer la bici.. i per sort, per molta sort vaig aconseguir no se com, no caure. I sort que va ser aixi, perque penso que m´hagues fet molt de mal en aquell tram de baixada recta i a la velocitat que baixavem. Un bon ensurt. A partir d´aqui, baixada amb mes calma. I poca cosa mes, tornada cap a Blanes, rentat de les bicis. I a descansar.. que encara no havia dormit perque per la nit havia treballat. Coses que es fan. Si no les faig ara, no les fare mai. En total, 52 kms de btt en unes 3h 10´. Gran entreno company!

Salut i kms!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada