dimecres, 28 d’abril del 2010

Sortides de Sol i sol

avui per fi m´he decidit a actualitzar el blog, que ja tocava. No es que hagi estat gaire bé 1 mes parat però per unes raons o altres no he entrenat gaire i tampoc tenia ganes de blog. Dos sortides contades en btt i bastantes hores de skating inline, ara ja controlo i m´agrada patinar. Bona alternativa he trobat al tenir que deixar de correr per X temps.

Aquesta setmana porto un bon entreno, el dilluns vaig fer 90 kms en 3h 30´. Sortint de la feina i aprofitant el bon dia que feia vaig decidir-me per la bici de carretera. La intenció era anar a fer kms cap a Hostalric i pujar per la "nova" carretera que puja fins al Restaurant-hermita que hi ha a Sant Feliu de Buixalleu però un cop arribat allà el cel estava força tapat i tenia ganes de Sol. Aixi que miran al cel en busca de clars i llum em vaig decidir fer un Collsacreu desde l´interior cap a la Costa, que mai l´havia fet. I aixi va ser, a un ritme tranquil van anar passant els kms fins que arriban a l´alçada de Sant Celoni vaig passar per sobre uns vidres trencats que em van fer parar a revisar les rodes i per sorpresa meva, sense cap vidre, vaig veure la roda del darrere amb una mal formació, torta. Segurament d´algun cop. No se quan de temps feia que hi era però no m´hi havia fixat. Res, suposava que em tocaria cambia de coberta. Vaig continuar cap a Vallgorguina on per fi ja hi feia sol. Parada a un bar a comprar 1,5 l d´aigua i a continuar la marxa cap amunt. La pujada es fa molt més suau per aquesta banda. La tornada com ja sabeu, Sant Pol, Calella, etc i cap a Blanes on vaig rodar molt suau uns quants kms més per allargar un xic la sortida.

Dimarts, vaig sortir en btt, a fer uns quants kms més. Pel poble rodant, pujada per Sant Francesc direcció Lloret, volteta tranquila i cap a la depuradora a fer la forta pujada que hi ha allà, d´aqui cap a Sant Pere del bosc, el Vilar i tornada cap a casa. Em van sortir 45 kms en 2h 20´.
A la tarda vaig anar a reparar la roda de la Cr1. Resultat final, 2 cobertes noves i uns quants d´euros gastats.

Avui dimecres, tornada a la carretera a fer un Blanes - Llagostera - Blanes per Terra Negre. Amb bones sensacions i de bon matí ja era sobre la Cr1 donant pedals, a bon ritme cap a Lloret i arribant a Tossa en 38´. D´aquí per la carretera direcció Llagostera on al final de la pujada he compartit amb un Belga veterà els ultims metres i tota la baixada fins a Llagostera. Bona bici duia l´home, una Colnago. Ell anava cap a Romanyà, Santa Cristina, etc per tornar per la carretera de Sant Feliu però he passat de fer tanta volta, aixi que a Llagostera ja he parat per fer un petit descans, menjar una barreta i tornar per la mateixa carretera cap a Tossa. La resta ja la coneixeu fins a Blanes. En total han estat 71 kms de crtra en unes 2h 40´.

Demà toca descans i Ikea que també cansa.

Salut i Gas! fins la propera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada