dilluns, 22 de març del 2010

102 romanyà

Dissabte va ser un dia de ciclisme en estat pur, sortida de carretera amb els del club triatló Blanes. Amb un dia no gairé bo, em vaig presentar al lloc de trobada dels membres del club en les seves sortides dels dissabtes. M´ho vaig pensar més d´una vegada el si sortir o no, les cames encara no les tenia recuperades de la sortida en btt de dijous, el dia no era gaire maco, vaig anar a dormir tard, etc.. però vaig sortir i carai quina bona sortida.
De Blanes cap a Lloret i Tossa, on es van unir uns quants triatletes i ciclistes mes, per acabar formant una grupeta de 14 unitats. I vam continuar cap a Sant Feliu de Guixols, arribant fins a Platja d´Aro per fer mitja volta i anar direcció a Romanyà passant per per Castell d´Aro i Santa Cristina d´Aro, pujada cap a Romanyà on es va acabar de desfer la grupeta i on em vaig quedar "fent la goma" amb el grup del davant fins que vaig acabar de perdre uns metres ja irrecuperables. Rodant sol fins a Llagostera, alguns venien més enrere, allà es va tornar a reagrupar la grupeta per seguir cap a Terra Negre fins arribar a Tossa. Amb més calma ja vam anar fent quilòmetres fins arribar a Tossa, Lloret i Blanes.
Al final del entrenament, 102 kms en 3h 57´

avui dilluns havia quedat per fer un parell d´hores de btt però la pluja no ens ha deixat sortir a entrenar i per no quedar-me amb les ganes he anat fins a Lloret en btt per veure l´ambient ciclista que hi havia a la població veïna on avui comença la Volta a Catalunya.
1h donant pedals, estiran les cames i uns 20 kms més de bici per veure cotxes d´equips, algunes bicis de contrarellotge, molts autocars i poca gent.

1 comentari:

  1. Hello Xavi! Vaya entrenos que estás haciendo...sigue así de fuerte crack! Pura Vida!

    ResponElimina