dissabte, 6 de març del 2010

3 2 5 k

setmana de tirades llargues, acabo la setmana amb 4 entrenaments de Cr1 en carretera, que no son tants, per un total de tres-cents vint-i-cinc quilòmetres que ja estan molt bé. Em sembla que es la primera vegada que sobre passo els 250k de bici, clar, tenint en compte que abans també sortia algún dia a correr o a nedar (pocs).
La veritat es que aquesta setmana disponsant del torn de matí i els dies de festa he pagut tenir temps per fer tirades llargues i també em volia probar. Als entrenaments de dilluns i dimarts que ja vaig comentar i he d´afegir el dijous que vaig fer un Collsacreu i divendres que vaig sortir amb en David a fer un Sant Grau. Dimecres va ser jornada de descans. Va fer un dia escrot.
Dijous,
Collsacreu: Territori Massai
tarda de sol, asfalt i pobles, sortida ben dinat cap a la N-II fins a Sant Pol, passant per Palafolls, Malgrat, Santa Susanna, Pineda i Calella, amb un ritme tranquil però alhora amb bones sensacions i ganes de fer una bona massaiada. I arribat a Sant Pol, cap amunt passant per Sant Cebria de Vallalta, Sant Iscle i Collsacreu on poc abans de fer el cim, llegeixo en un guardarail passada una corva "laporta president", em va fer acabar els ultims metres amb un somriure a la cara tot i l´esforç. Després la rapida baixada cap a Vallgorguina, rapida i perillosa per la humitat que hi ha en aquell descens fins al poble. Ja rodant direcció Sant Celoni vaig pensar fer mitja volta i tornar a pujar cap a Collsacreu, aquesta ruta mai l´he fet encara, però pensant-ho bé vaig seguir donant pedals sense cambiar de direcció. D´aquí fins a casa pedals i vents i kms d´asfalt. Acabant la jornada amb 79k
divendres,
Alt de Sant Grau
a les 15.ooh i pocs minuts ja estava preparant les coses per fer l´entrenament que haviem parlat amb en David que ja m´esperava, va proposar de sortir en btt pel fort vent però jo capficat amb la carretera i pensant en fer Sant Grau, vaig suposar que per aquella zona el vent no bufaria tant. Els primers kms fins a Tossa van ser molt durs, un vent de cara que venia, fins i tot la baixada fins a Tossa passat el mirador ens va resultar mes dificultosa de lo habitual. Fins aquí no vaig anar gaire fi degut als quilòmetres de la jornada de dijous i aquest molest vent que venia en contre, em feien bastant mal les cames, baixant ja em va fer un petit avis el bessò esquerre. Va quedar en res. Una vegada a la carretera de Sant Feliu, calma, per mirar de no forçar la maquina i després pagar les conseqüències, com m´ha passat altres vegades, el vent ja no ens molestava. I vam poguer fer una ascenció a Sant Grau bastant comode i en la que m´hi vaig trobar molt bé, millor del que m´esperava, regulant desde abaix, tenint present els quilòmetres acumulats que ja portaven les meves cames i els que faltaven per arribar fins adalt. Ja no m´enrecordava de lo dures que eren les ultimes rampes. Retorçant-nos sobre la bicicleta vam aconseguir pujar fins al "cim" per tirar baixada avall i seguir fent kms fins a Llagostera, Caldes de Malavella, tornada per la nacional i girant cap a la carretera de Vidreres per evitar tants de cotxes, camions, obres. Per fi el vent, per una vegada, es va posar de la nostre part i vam poguer fer una tornada cap al túnel direcció Lloret sense patir aquell tram on sempre ve el vent en contre i que tantes vegades ens ha fet patir. El que ja rondinava feia kms era jo que portava les cames ben tocades ja. Al final, em van sortir 85k per acabar la setmana amb els 325 ja esmentats.

Ja n´hi ha prou de lletres, apa fins la propera







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada